مدرسه حسابی

۸۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه17

فهرست مطالب

تشریح و بیان موضوع اهمیت موضوع اهداف تحقیق سابقه تحقیقات انجام شده قلمرو تحقیق فرضیات تحقیق روش تحقیق تعریف واژه ها تغییرات سود محدودیتهای تحقیق آنتروپی خلاصه فصول مقدمه

بدون شک مهمترین انگیزة سرمایه گذرای کسب سود مورد استفاده توسط سرمایه&zwnj گذاران می&zwnj باشد و مطالعات و پژوهشهای انجام شده درباره سود حسابداری و احکام مرتبط با آن یکی بیشترین تلاشهای پژوهشی را در تاریخ تحقیقات حسابداری تشکیل می&zwnj دهد. از این رو پیش بینی سود آتی شرکتها و عوامل مرتبط با آن بسیار حائز اهمیت می&zwnj باشد.

از آنجاییکه سود دارای نقش اطلاعاتی در جهت تبدیل باورهای موجود در آینده و میزان توانایی شرکت در برابر سهامداران و بستانکاران می باشد. بنابراین رابطه بین سودهای گذشته و آتی و تفاوت بین آنها و پی بردن به عوامل ایجاد تغییرات سود و چگونگی ارتباط آن با سایر صورتهای مالی و بالاخص ترازنامه و احکام آن می تواند بسیار مورد توجه و مهم باشد.

بکارگیری اطلاعات مندرج در صورتهای مالی در جهت تصمیم گیری بدون تجزیه و تحلیل آنها مفید نمی باشد و می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و استفاده کننده از آن را گمراه سازد، لذا تجزیه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

زیبا &ndash 1375
چنان که اعلام شده، عنوان گفتار امروز « منشاء ظهور امپرسیونیسم» است، ومطالبی هم که بیان خواهد شد عمدتاً مربوط می&zwnj شوند به شرایط و عوامل موثر در تکوین این جنبش هنری. بنابراین در اینجا به بررسی و تحلیل سبک و اسلوب کار نقاشانی که &rdquo امپرسیونیست&ldquo نام گرفته&zwnj اند، نخواهم پرداخت. بااین حال ، لازم به نظر می&zwnj رسد که سخن را از خودِ امپرسیونیسم و مشخصات کلی آن آغاز کنم.
امپرسیونیسم (Impressionism) در دهه 70 قرن نوزدهم پدید شد، و غالبا آن را سرآغاز تاریخ هنر مدرن محسوب می&zwnj کنند. قبل از هر چیز، باید یادآور شوم که امپرسیونیسم یک پدیده&zwnj ی فرانسوی، ویا دقیق&zwnj تر بگویم، یک پدیده&zwnj ی پاریسی بود.
اصطلاح &rdquo امپرسیونیسم&ldquo را نخستین بار یک منتقد و روزنامه&zwnj نگار فرانسوی بنام لویی لُروا (Louis Leroy) در سال 1874 برای توصیف آثار نقاشانی به کار برد که تحت عنوان « انجمن بی نام هنرمندان» نمایشگاهی در محل عکاسخانه نادار (Nadar) برپا کرده بودند. (خود این آقای نادار کاریکاتور سازی بود که به عکاسی روی آورده بود و از اولین کسانی بود که عکاسی را به عنوان یک هنر معرفی کرد.)
این واژه &rdquo امپرسیونیسم &ldquo درآن زمان با معنای دیگری مصطلح بود و نقاشانی چون کانستبل (Constable)، دُلاکروا (Delacroix ) و کُرو (Corot) از آن استفاده کرده بودند. کلمه امپرسیونیسم تقریباً &rdquo پرداخت سرسری و سطحی&ldquo و &rdquo نقاشی شتاب زده و ناتمام &ldquo معنا می داد و بنابراین بارمنفی داشت. لویی لروا هم آن را درهمین معنا به کار برد. او در شماره&zwnj ی 25 آوریل 1874 مجله&zwnj ی طنزنویس &rdquo شاری واری &ldquo (Le Charivari) در یک مقاله انتقادی و کوبنده تحت عنوان « نمایش امپرسیونیست ها» ، کارهای این نقاشان را خام و سطحی و بی&zwnj ارزش خواند. به خصوص، یک نقاشی منظره اثر کلود مُنه (Claude Monet) که با عنوان&rdquo امپرسیون : طلوع آفتاب&ldquo (Impression,Soleil Levant)در نمایشگاه عرضه شده بود، بهانه&zwnj ای برای این نامگذاری به لُروا داده بود. نمایشگاه مورد نقد، آثار تقریباً 30 نقاش رادر برمی&zwnj گرفت که نه فقط هدف و برنامه&zwnj ی معینی را اعلام نکرده بودند، بلکه به لحاظ سبک و اسلوب کار نیز مشترکات بارزی نداشتند. شاید تنها وجه مشترکشان را بتوان عدم تبعیت آنها از اصول هنر آکادمیک دانست [ بعداً درباره&zwnj ی هنر آکادمیک توضیح خواهم داد] .
به هر حال، این نمایشگاه به مدت یک ماه دایر بود و حدود 3500 نفر از آن دیدن کردند، برخی برآشفته شدند و برخی هم کارها را به مسخره گرفتند. در سال&zwnj های بعد نیز هفت نمایشگاه دیگر در این زمره &ndash ولی نه توسط همه شرکت کنندگان نخستین نمایشگاه &ndash برپا شدکه هیچ یک از آنها رسماً نام &rdquo امپرسیونیست &ldquo را برخود نداشت. (نمایشگاه&zwnj ها به ترتیب در سال&zwnj های 1876 ، 1877 ، 1879 ، 1880 ، 1881 ، 1882 ، 1886 برگزار شدند). اما نامی که لُروا براین گروه از نقاشان نهاده بود، از نمایشگاه سوم (یعنی 1877)، مورد قبول آنها قرار گرفت. بدین ترتیب ، جریان تازه&zwnj ای که در هنر فرانسه پدید شده بود، تحت نام &rdquo امپرسیونیسم &ldquo تثبیت شد.
واما این هنر آکادمیک که امپرسیونیست&zwnj ها در برابر آن واکنش نشان داده بودند، چگونه هنری بود؟ این اصطلاح برای توصیف آثاری به کار می&zwnj رفت که سازندگان آن خود را وارث و پاسدار سنت دیرین کلاسیک می&zwnj دانستند، اما عملاً بر حقانیت نظم اجتماعی موجود تاکید می&zwnj کردند.شالوده&zwnj ی هنر آکادمیک در فرانسه با تاسیس آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا (1664 ) ریخته شد. این آکادمی، هنر را یکسره به خدمت حکومت لویی چهاردهم گرفت. ساز&zwnj و کار آن چنین بود که از یک سو هنر را کنترل می&zwnj کرد و از سوی دیگر آن را مورد حمایت قرار می&zwnj داد. قدرت نمایی نظام آکادمیک &ndash با تاکید متعصبانه برسنت ، و با این اعتقاد که از طریق کنترل آموزش هنر می&zwnj توان سبک هنری را تحت ضابطه&zwnj ی معین درآورد، و نیز با ایجاد محدودیت واقعی در بیشتر شکل&zwnj های حمایت رسمی از هنر &ndash در نیمه نخست قرن نوزدهم کاملاً برقرار بود. رییس آکادمی بر دو چیز همواره پا فشاری می&zwnj کرد:اهمیت سنت؛ و ارزش&zwnj های نسبی برخی انواع نقاشی &ndash به خصوص نقاشی تاریخی و دارای موضوع&zwnj های مذهبی. مهم ترین محل ارائه آثاری از این دست، نمایشگاه&zwnj های بزرگ سالانه&zwnj ای بود که &rdquo سالن &ldquo (Salon)نام داشت.
از میان هزاران اثری که هر ساله به سالن فرستاده می&zwnj شدند، فقط کارهایی اجازه نمایش می&zwnj گرفتند که با ضوابط معین آکادمی مطابقت می&zwnj داشتند. چنین بود که آثار هنرمندان نوآور غالبا به نمایشگاه راه نمی&zwnj یافتند. به همین سبب نیز کوربه(Courbet) پس از چند بار مردود شدن، با اقدامی جسورانه و بی&zwnj سابقه مقارن با سالن 1855، نمایشگاهی مستقل از آثارش برپا کرد [این اقدام را می&zwnj توان زمینه&zwnj ساز نمایشگاه&zwnj های مستقل امپرسیونیست&zwnj ها دانست]. در سال 1863 کثرت آثار رد شده از طرف داوران سالن اعتراض عمومی را برانگیخت و دولت مجبور شد نمایشگاهی با عنوان سالن مردودین (Salon des Refusé s) در جوار سالن رسمی به راه اندازد. پرده ی مشهور &rdquo ناهار در چمنزار&ldquo (Le Dé jeuner Sur Lherbe) مانه که آشکارا قراردادهای سنتی را نادیده گرفته بود، در همین سالن مردودین در معرض نمایش گذاشته شد. پس از این، مانه و پیروان جوان او _ یعنی امپرسیونیست&zwnj های بعدی_ به عنوان نقاشان هرج و مرج طلب و بی&zwnj قانون در سبک معروف شدند. از طرف دیگر، تحت تاثیر تغییر سلیقه عامه، هنر آکادمیک نیز تدریجا ظاهر متنوع&zwnj تری پیدا کرد. چنان که در زمان امپرسیونیست&zwnj ها، شاخص&zwnj ترین نمونه&zwnj های هنر آکادمیک[مثلاٌ آثار بوگرو و کابانل(Cabanel/Bouguereau)] ملغمه&zwnj ای بودنداز کلیشه&zwnj سازی کلاسیک، احساساتیگری رمانتیک و واقعنمایی رئالیستی، البته با پرداختی شسته و رفته و عالی؛ یعنی دقیقاً همان مشخصاتی که نقاشی امپرسیونیست به اتهام فقدان آن محکوم می&zwnj شد. در واقع، آنچه نقاشان آکادمیک را به خشم می&zwnj آورد این بود که امپرسیونیست&zwnj ها در پی کوربه « از روی دیوار موزه به میان طبیعت و اجتماع جهیده بودند» . شاید نظیر این دشمنی سنت&zwnj گرایان با نوجویان را در جای دیگری از تاریخ هنر مدرن نتوان یافت.
امپرسیونیسم در بسیاری جنبه&zwnj ها ادامه منطقی رئالیسم کوربه محسوب می&zwnj شود، به اضافه یک دستاورد مهم در نحوه استفاده از رنگ. امپرسیونیست&zwnj ها از این نظریه قدیمی که رنگ صرفاًعامل فرعی و ثانوی برای توصیف فرم است فاصله گرفتند و به رنگ امکان دادند تا نقشی مستقل و مؤثر در نقاشی ایفا کند. در سنت نقاشی طبیعتگرای اروپایی، دستکم از زمان لئوناردوداوینچی، جسمیت شی&zwnj ء یا عمق و کیفیت سه&zwnj بعدی آن را با درجات مختلف رنگسایه نشان می&zwnj دادند: نور با رنگسایه&zwnj های روشن، و سایه با رنگسایه&zwnj های تیره قهوه&zwnj یی تا سیاه. اما امپرسیونیست&zwnj ها گویی منشوری در برابر طبیعت نهادند و نور خورشید را به نورهای رنگی طیف مرئی تجزیه کردند. نقاشان امپرسیونیست با سپردن خود به تجربه بصری و با کار مستقیم در طبیعت توانستند این انقلاب را در رنگ پدید آورند . کلود مُنه به نقاشان توصیه می&zwnj کرد:&zwnj « وقتی برای نقاشی کردن در طبیعت حضور می&zwnj یابید، سعی کنید اشیایی چون درخت و خانه و دشت را که در برابرتان قرار دارند، فراموش کنید. فقط این طور فکر کنید: اینجا یک مربع کوچک آبی است، اینجا یک مستطیل به رنگ گلبهی است، اینجا رگه&zwnj ای به رنگ زرد است. و آن را همان&zwnj گونه که به نظرتان می&zwnj آید نقاشی کنید تا .... امپرسیون (دریافت) ساده&zwnj ای را از صحنه بنمایاند» .

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 19 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰


اشاره:
مهم&rlm ترین مناسبت ماه مبارک رمضان، شب قدر است که هماره مورد توجه مؤمنین بوده و خواهد بود. آنچه در پیش روى دارید بحثى پیرامون شب قدر بر اساس نظرات مرحوم علامه طباطبایى رحمه الله در تفسیر شریف المیزان است که در دو سوره « قدر» و « دخان&rlm » مطرح گردیده است. امید کمورد توجه مبلغان ارجمند واقع شده و راهنماى خوبى براى معرفى این شب در شب&rlm هاى احیاء باشد.


شب قدر یعنى چه؟
مراد از قدر، تقدیر و اندازه &rlm گیرى است و شب قدر شب اندازه &rlm گیرى است و خداوند متعال در این شب حوادث یک سال را تقدیر مى &rlm کند و زندگى، مرگ، رزق، سعادت و شقاوت انسانها و امورى از این قبیل را در این شب مقدر مى &rlm گردان


شب قدر کدام شب است؟
در قرآن کریم آیه ه&rlm اى که به صراحت &rlm بیان کند شب قدر چه شبى است دیده نمى&rlm شود. ولى از جمع &rlm بندى چند آیه از قرآن کریم مى&rlm توان فهمید که شب قدر یکى از شب&rlm هاى ماه مبارک رمضان است. قرآن کریم از یک سو مى &rlm فر

« انا انزلناه فى لیلة مبارکة&rlm » 1

این آیه گویاى این مطلب است که قرآن یکپارچه در یک شب مبارک نازل شده است و از سوى دیگر مى &rlm فرماید:

« شهر رمضان الذى انزل فیه القرآن&rlm » 2

و گویاى این است که تمام قرآن در ماه رمضان نازل شده است. و در سوره قدر مى &rlm فرماید: « انا انزلناه فى لیلة القدر» 3. از مجموع این آیات استفاده مى &rlm شود که قرآن کریم در یک شب مبارک در ماه رمضان که همان شب قدر است نازل شده است. پس شب قدر در ماه رمضان است. اما ایه کدام یک از شب&rlm هاى ماه رمضان شب قدر است، در قرآن کریم چیزى بر آن دلالت ندارد. و تنها از راه اخبار مى &rlm توان آن شب را معین کرد.

در بعضى از روایات منقول از ائمه اطهار علیهم السلام شب قدر مردد بین نوزدهم و بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان است و در برخى دیگر از آنها مردد بین شب بیست و یکم و بیست و سوم و در روایات دیگرى متعین در شب بیست و سوم است4. و عدم تعین یک شب به جهت تعظیم امر شب قدر بوده تا بندگان خدا با گناهان خود به آن اهانت نکنند.

پس از دیدگاه روایات ائمه اهل بیت علیهم السلام شب قدر از شب&rlm هاى ماه رمضان و یکى از سه شب نوزدهم و بیست و یکم و بیست و سوم است. اما روایات منقول از طرق اهل سنت&rlm به طور عجیبى با هم اختلاف داشته و قابل جمع نیستند ولى معروف بین اهل سنت این است که شب بیست و هف ماه رمضان. شب قدر است5 و در آن شب قرآن نازل شده است.

تکرار شب قدر در هر سال:

شب قدر منحصر در شب نزول قرآن و سالى که قرآن در آن نازل شد نیست&rlm بلکه با تکرار سالها، آن شب نیز تکرار مى &rlm شود. یعنى در هر ماه رمضان شب قدرى است که در آن شب امور سال آینده تقدیر مى&rlm شود. دلیل بر این امر این است که
اولا: نزول قرآن بطور یکپارچه در یکى از شب&rlm هاى قدر چهارده قرن گذشته ممکن است ولى تعیین حوادث تمامى قرون گذشته و آینده در آن شب بى &rlm معنى است.

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 23 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پروژه

نوع فایل:ورد تعداد صفحات:46

تولیدات اصلی این شرکت اغلب البسه زنانه می باشد که می توان موارد زیر را از آن جمله شمرد :

1 &ndash انواع پیراهنهای زنانه

2 &ndash انواع دامن های راحتی و مجلسی

3 &ndash انواع شلوار

4 &ndash انواع بلوزجات

مواد اولیه این شرکت معمولاً انواع پارچه ، نخ ، کش ، لایه ، دکمه ، زیپ و .... می باشد، که عموماً از بازار مشهد و تولید کنندگان معتبر خریداری می شود.

تولیدات این شرکت به یکی از دو روش زیر به بازار عرضه می شود.

الف &ndash فروش جزئی : که شامل فروش تولیدات شرکت مستقیماً به خریداران در فروشگاه شرکت می باشد.

ب &ndash فروش عمده : شامل فروش تولیدات به خریداران عمده می باشد که اغلب این خریداران از شهر مشهد می باشد و در بعضی موارد هم فروشهایی به سایر شهرستانها و کشورهای همسایه می باشد.

کلیه امور مالی این شرکت توسط یک نفر حسابدار و به صورت مکانیزه انجام می شود. لازم به ذکر است که امور مالی این شرکت از 3 ماه گذشته مکانیزه شده است و قبل از آن بصورت دستی انجام می شده است.

در ادامه قصد داریم سیستم فروش این شرکت را بنا به درخواست مدیریت شرکت جناب آقای مهدی حامد رهباردار مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده و نقاط ضعف و قوت سیستم موجود را شناسایی کرده و در صورت نیاز عملیات مکانیزه کزدن این سیستم را به انحام رسانیم.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تأثیر

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

گرایش منابع نیروی انسانی

همراه با پرسش نامه

82 صفحه

چکیده:

سازمان ها برای حفظ بقاء و پیشرفت به بهبود عملکرد خود نیاز دارند . این پژوهش به منظور بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل انجام شده است. روش تحقیق توصیفی، از نوع همبستگی بود جامعه آماری پژوهش شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل که بنابر آمار91 شرکت بود، تشکیل می داد. از این تعداد، 52 شرکت با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و با روش نمونه گیری تصادفی ساده بدین صورت که اسم همه شرکت ها نوشته شد و داخل کیسه ای انداخته شد و 52 شرکت با چشم های بسته انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه های یادگیری سازمانی باکر، سینکولاونوردویر ، پرسشنامه پویایی محیطی میلر و پرسشنامه عملکرد هسو، جمع آوری شد. روایی صوری پرسشنامه ها توسط متخصصان و اساتید بخصوص اساتید راهنما و مشاور مورد تایید قرارگرفته و ضریب پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب 87/.، 83/.، 90/. به دست آمد، سپس داده&zwnj ها با استفاده از شاخص های آماری توصیفی (میانگین و انحراف استاندارد) و روش های آمار استنباطی (آزمون معناداری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیری) تجزیه و تحلیل شد. بر اساس نتایج به دست آمده بین یادگیری سازمانی و پویایی محیطی با عملکرد رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد و نتایج رگرسیون نشان داد که یادگیری سازمانی و پویایی محیطی پیش بین معنادار عملکرد سازمانی می باشند .

کلمات کلیدی: یادگیری سازمانی، پویایی محیطی، عملکرد سازمانی



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه5

پتانسیل آب:

آب در خاک:

بدون اثرات زیانبار در خون وادار متمرکز شود، (Hochachka and Somero 1973) در پستانداران، این محصول زائد، اوره است، همان ماده ای که توسط کوسه او ray ها برای بدست آوردن تعادل اسمزی در محیط دریایی تولید و جذب می شود.

(1989 Mommsen and walsh) بدلیل اینکه اوره در آب حل می شود، می تواند با از دست دادن آب از طریق ادرار دفع شود و مقدار از دست دادن آب بستگی به قدرت غلیظ کردن کلیه ها دارد.

حیوانات و خزندگان نیتروژن را به شکل یک ترکیب دو حلقه ای، اوریک اسید دفع می کند. محصول(تولید) اوریک اسید یک نوع انطباق(سازگاری) برای دفع نیتروژن از طریق(بوسیله) جنین حیوانات و خزندگان است.(1931 Needham)

از آنجا که آب نمی تواند از پوسته عبور کند، ضایعات نیتروژنی تولید شده توسط جنین باید درون تخم جذب شوند



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

Design of a Supersonic



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه28

فهرست مطالب

  1. مالیات و محل سرمایه گذاری های مالی

4- انتخاب ساختار مالیاتی

5- مصونیت نسبی مالیات بر فروش مبتنی بر قاعده مقصد از اثرات رقابت مالیاتی

ب.محدودیت های وارد بر حاکمیت مالیاتی از

طریق انجام مذاکرات

ج. محدودیت هایی که از خارج بر حاکمیت مالیاتی قابل اعمال است.

مالیاتی

د. محدودیت های وارد بر استقلال مدیریت

جهانی شدن، قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی

مقدمه

امروزه همه جا سخن از تاثیر جهانی شدن اقتصاد بر حاکمیت ملی کشورها در میان است . در این مقاله جنبه خاصی از این پدیده عام مورد بحث قرار می گیرد و آن این که چگونه مساله جهانی شدن، حاکمیت ملی را در ارتباط با امر مالیات تعدیل می نماید. این تعدیل حاکمیت به اشکال مختلفی ظاهر میشود، از جمله این که فشار ناشی از عوامل بازار ممکن است از میزان مالیات ها بکاهد و اجرای مقررات مالیاتی موجود را با اشکال مواجه سازد. در نتیجه دولت ها اگر صلاح ندانند که کمبود حاصل را از طریق فشار مالیاتی بیشتر بر نیروی کار یا افزایش مالیات برمصرف جبران کنند، مکن است ناچار شوند متوسل به اقداماتی، فرضاً در جهت محدود ساختن آزادی عمل کشورها و مناطقی شوند که به عنوان بهشت های مالیاتی شناخته می شوند و یا این که خواستار برقراری مقررات و قواعد جدیدی در ارتباط با جریان بین المللی درآمدها گردند که چنین مقررات و توافق هایی را می توان به گات (قرارداد عمومی تعرفه ها و تجارت) تازه ای در زمینه مسائل مالیاتی تشبیه کرد. در صورت توسل به این راه حل طبعاً ایجاد سازمانی شبیه سازمان تجارت جهانی نیز جهت اجرای مقررات و توافق های مذکور الزامی خواهد بود .اما همه این تحولات در عین حال تعدیل و محدودیت حاکمیت ملی را نیز به همراه خواهد داشت.

بخش اول &ndash محدودیت حاکمیت ملی

در این بحث منظور از حاکمیت ملی در زمینه مسائل مالیاتی آزادی عمل کشورها در تعقیب سیاست های مالیاتی ایشان است. بی آن که در این رابطه ناگزیر از رعایت ملاحظاتی باشند که تحت تاثیر عوامل خارجی شکل می گیرد. البته تحقق مطلق این گونه حاکمیت تنها در مورد کشوری امکان دارد که به طور کامل از جهان خارج منزوی شده باشد (نظیر برمه) بحث خود را در این خصوص بویژه روی مالیات بر درآمد حاصل از سرمایه متمرکز می نماییم وچهار نوع محدودیت ممکن در اعمال حاکمیت ملی نسبت به این گونه مالیات را مورد بررسی قرار می دهیم.

الف. محدودیت داوطلبانه حاکمیت مالیاتی تحت تاثیر عوامل بازار

در جهان امروز که سرمایه ها قادرند به سرعت از نقطه ای به نقطه دیگر جهان تغییر مکان دهند، آزادی عمل دولت ها دراجرای مقررات مالیاتی خود نسبت به درآمد حاصل از سرمایه به چند طریق ممکن است محدود گردد. وجه مشترک کلیه تصمیمات دولت ها در این رابطه این است که آنها دست به اقداماتی می زنند که اگر فشار ناشی از این گونه عوامل بازار درمیان نمی بود از توسل به چنان تصمیماتی خودداری می کردند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فروش ویژه آموزش صفر تا صد ایلاستریتور سی سی - Illustrator CC

/

آموزش صفر تا صد ایلاستریتور سی سی. آموزش گام به گام فارسی جدیدترین نسخه ایلاستریتور سطح مقدماتی تا پیشرفته. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل ...
این دوره آموزشی به شما کمک می کنه تا از قدرت و انعطاف پذیری Illustrator به بهترین نحو استفاده کنید و با تمامی جزئیات این نرم افزار از نصب گرفته تا گرفتن خروجی نهایی طراحی آشنا بشید. 7 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار ایلاستریتور سی سی از آشنایی مقدماتی با ابزارها تا ساخت آثار گرافیکی زیبا. آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید مطرح گرافیک دنیا دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک ایرانی.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

این پرسشنامه برای سنجیدن عملکرد خانواده بر اساس الگوی مک مستر تدوین شده است و شامل ۵۳ سوال می باشد. این الگو خصوصیات ساختاری و شغلی و تعاملی خانواده را معین می سازد.. جهت تهیه این پرسشنامه ، نسخه انگلیسی پرسشنامه FAD-53 با نسخه فارسی مقیاس سنجش خانواده -۶۰ آیتمی به ترجمه باقر ثنایی تطبیق داده شده است.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

روایی همزمان پرسشنامه با پرسشنامه ۶۰ آیتمی عملکرد خانواده انجام شده . پایایی با آلفای کرونباخ بالای ۸۰% ذکر شده است



دریافت‌فایل